-13

kl är kvart över åtta och jag vaknade precis. Hjärtat tog Isa i natt så jag fick sova, UNDERBART!Men han hade en riltigt bra natt. Hon somnade vi elva och sov till sex så han ska inte klaga =)
Igår var vi en sväng i kungälv och sen jobbade jag hela kvällen. Då jag fått den härliga veckan så var jobb passet riktigt jobbigt, jag hade så ont i mena ben. Längtar tills jag får operera detta och hoppas det blir bättre.
Just nu sitter barnen i soffan och tittar på tv, Isa leker med en leksak. Vi ska strax hoppa i badet, ska bli riktigt skönt då jag fryser jätte mycket.
Idag ska vi hem till Tess & Krale, äta gott, smälla lite och bara umgås. Får väl se om barnen orkar ända till tolvslaget eller rättare sagt om vi vuxna orkar me barnen till tolv hahhaha...
Nej nu e det dags att ta tag i allt som ska fixas här hemma.
Gott Nytt år på er! =)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0