BVC & förmiddags mys

Isa sov som en stock i natt, vaknade först kl 4 i och ville ha mat, somnade vid nio. Men inte fick jag sova för det, har en dotter vid namn Haylie som har börjat drömma massa på nätterna och vill ligga som ett plåster på sin mamma. Hoppas att hon slutar me detta väldigt snart!!!Var på BVC i morse med Isa, kollade hennes längd och vikt. Hon har blivit stor nu hela 6 kilo tung och 60 cm lång =) efter bvc åkte jag till Preem och tog en fika med barnen, alltid lika gott med en varm latte efter en stressig morgon. Marcus var och klippte sig och plockade sedan upp oss, vi tog en sväng till getskär och kollade in huset vi ska bygga (fin fint) tog sedan en sväng ner till vattnet. Haylie tyckte det var hur kul som helst att kasta stenar i vattnet, hon vill absolut inte åka där ifrån.

Nu har jag ätit lite mat och slagit in julklappar, ska nog ta en promenad till mor och far sen. Haylie är lite dålig, varit inne nu några dagar så hon behöver få lite miljö ombyte och hennes mamma lite frisk luft.
Imorgon skall vi köpa tomten, skriva papper, dansa och sen kommer Tess, Krale och barnen hit och äter mat. De var ett tag sen nu faktiskt, alla har varit förkylda och haft mycket att göra.
Dags att få i Haylie lite mat och sen ge oss iväg, ha en mysig kväll!



Haylie & Marcus



Tittar på en krabba


Kommentarer
Postat av: Anne

Men då gick du ju förbi hemma hos oss när ni gick ner till vattnet juw... synd att jag inte var hemma, då kunde jag ju bjudit er på en gooo Latte... ;)



Kramizar Anne

Postat av: Linnéa

Tack för din kommentar :-) Ja man måste absolut ta vara på dem, för det är som du säger det finns inte många av dem. Tur att vi funnit varsin ;-)

Postat av: Sabina

Anne: Jasså ni bor så nära. Vi ska nog åka dit snart igen, då ska jag höra av mig. Ser man huset på väg ner till vattnet? Ja en latte hade varit gott =) ha en mysig dag. Kram

Postat av: Sabina

Linnèa: Ja precis det får vi vara glada för =) hoppas du får en skön helg. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0