Ej på humör

Vaknade på helt fel sida idag, lr ja vaknade jag har väl inte sovit nåt inatt. Båda barnen har varit vakna mycket, är så trött just nu. Haylie är hos Nettan och jag hade hoppats på att ta igen lite sömn nu men icke. Isa är hur pigg som helst och verkar inte ha några planer på att sova. Sitter nerbäddade i soffan och kollar på tv och kikar runt lite på nätet. Saknar min Marcus idag, massor. Skall hämta honom sen vid fyra tiden, känns som en evighet dit.
Vi ska bara vara hemma idag, se en film och leka me Haylie. Synd att de blir mörkt så fort, inte så kul att vara ute då.

Tänkte jag skulle ta mig till Oasen snart med Haylie och bada lite. Hon tycker ju det är så kul. Får ta det nästa vecka när Marcus är ledig. Nej nu tog Isas tålamod slut...dags att vara en rolig mamma igen.


Kommentarer
Postat av: jenny

vi hänger gärna me te oasen o badar.. Liam älskar det.. säg till när du ska dit..;)

Postat av: sandra

hej fick du mitt sms förut?? =)

kram sandra

Postat av: Sabina

Jenny: ja det hade varit jätte kul. Kan ju bestämma en dag på torsdag när jag kommer. Kommer lite senare kanske vid halv elva för jag ska visst te BVC kl 10. Kram

Postat av: Sabina

Sandra: Ja det fick jag, hoppas du fick mitt =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0