Fryser

Har knappt sovit nåt inatt, legat och fryst hela natten. Fick dessutom gå upp kl halv fem idag PUST!!!Nu sitter jag och Haylie & äter frukost medans min febriga stackars Marcus är ute med hunden, han ska strax åka och jobba. Inget stoppar honom ifrån att jobba. Får se hur lång tid det tar innan han kommer hem igen och kryper ner i sängen =)
Jag hoppas min dag bli lugn för jag har ingen ork kvar i kroppen idag, är så när man har den underbara veckan.
Skall storhandla mat sen, finns det nåt bättre än när kylen är full med massa god mat?!
Måste även in till kungälv sen och vaxa min ögonbryn. Det är skönt att få det gjort, görs ju bara en gång i månaden.

Nu ska jag och Haylie öppna en lucka på kalendern....kanske inte de bästa med choklad på morgonen men men det får gå. Hoppas er dag blir bra!






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0