Go kväll

Då var denna dagen slut, sitter på min kökssoffa och njuter av att barnen sover. Marcus sitter & ser på tv, han är hemma ikväll och det är skönt. Mina töser vägrar låta deras pappa lägga dom just nu, det är bara mamma som gäller. Lite tröttsamt, då det blir jag som får sköta hela läggningen och allt som har med det att göra. Vi skulle kollat på film men nu orkar jag inte. Ska skriva klart här, sen gå ut en sväng med hunden och sedan är det sängen som gäller. Jag är super trött, längtar VÄLDIGT mycket tills Isa börjar sova hela nätterna. Det är ju så gott att få sova! Vi har iallafall haft en lugn och skön dag tillsammans, var hemma hela förmiddagen. Jag hämtade Haylie hos dagmamman vid två och åkte ner till backaplan, köpte klart alla julklappar. Det är bra att få det gjort, slippa stressa dom sista dagarna. Är rätt nöjd med årets paket, kunde varit bättre men måste spara mina slantar. Får bli en bättre jul nästa år, bara man får god mat och gott sällskap så blir det bra.

I morgon skall vi bara ta det lungt, ut & leka lite och sen skall jag in och vaxa mina ögonbryn. Hjärtat är hemma i morgon kväll med så vi får väl se om det blir lite film tittande då istället. Jag ska jobba torsdag och fredag, så det kan vara mysigt att bara vara hemma och slappa i soffan med en bra film och gott att äta.

Nej nu måste jag ut med Tassa...Natti!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0