Grått Ute...

Usch vilket väder vi har idag, här är det snö blandat regn som kommer. Hade tänk gå en promenad men skippar nog det. Håller oss inne och myser istället. Hade en jätte mysig julafton med god mat och många fina paket. Fick ljusstakar som jag länge velat ha (av mamma & pappa TACK!!!) barnen fick massa fina saker och kläder. Haylie var livrädd för tomten hahha hon satt och höll för ögonen. Men den tomtemasken som Tyrone hade på sig var riktigt ful & jag förstår henne.
Vi åkte hem ifrån mamma och pappa vid halv åtta tiden, barnen var trötta och ville sova efter en lång dag. Jag och Marcus mös i soffan med en räksmörgås =)

Idag ska vi hem till mamma & pappa igen för att äta kalkon och ha lite lill julafton med Liam som kommer idag. Alltid kul när han kommer, spännande att se vad han tycker om sina paket.
Lägger upp bilder i morgon.



Kommentarer
Postat av: Anne

Här på Ellös har vi fantastiskt mycke snö. Dessutom har det snöat hela dagen i går och hela natten. De som jobbar i snö-jouren här har att göra ;-)



Hoppas din julafton var till belåtenhet, vi var en snabb sväng till lilla Angelica och i går kom Alex, Dannis och Magnus hit. Om allt går som vi tänkt oss så kommer ett par av Micaels syskon hit i dag på middag, vi blir så där en 18 stycken.. :-S...=))



Ha en fortsatt god julhelg.



Kram Anne

Postat av: Sabina

Anne: jasså ni har så mycket snö, ska inte klaga vi har rätt ,mycket vi oxå. Tycker det är kul för barnen att de kommit snö. Ska strax ut i backen me Haylie faktiskt! =) Låter som ni har det jätte bra, trevligt med besök.Hoppas ni fått många fina klappar!!!krami

Postat av: Linnéa

Hoppas du haft en mysig jul :-) Vill önska en god fortsättningen. Kram Linnéa

Postat av: Sabina

Linnèa: Jag har haft en jätte bra jul. Du me hoppas jag. God fortsättning =) Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0