Handlat!

Åkte till backaplan i morse med Haylie medans Marcus och Isa tog en promenad till affären. Jag skulle handla kläder som barnen kunde ha på sig på julafton och även lite annat till dom. Det börjar bli tomt i gaderoben för Isa, måste fylla på lite, även Haylie behöver nytt. Haylie är så söt när hon är med mih och handlar kläder, hon tycker de är roligt och hon vill ha allt. Hon tar en tröja och sen går hon till en spegel och så står hon där och tittar hahha....kan hon fått detta av sin mamma tro hmmm =) fick iallafall köpt kläder till julen men måste in igen utan barn och köpa de andra. Vi tog även svängen om Ikea och köpte pallen som jag så gärna ville ha, nu står den i mitt kök! Marcus hade lagat mat till oss, så nu har vi ätit och båda barnen sover gott. Marcus har precis cyklat till jobbet, ja jag vet cykla i detta vädret. Han är otrolig! Just nu sitter jag i soffan och kikar runt lite på nätet och har även Tv:en på. Ska strax dricka lite glögg och hoppas på att jag får vila lite innan töserna vaknar.

Tror jag åker en sväng till mamma och pappa sen, dom har varit i Mariestad hela helgen. Åh jag längtar tills jag får åka dit. Vara mitt ute i skogen, helt tyst och möjlighet till att vara ute hela dagarna. Får åka upp en helg efter nyår. Kanske kan vara ute och leka en stund sen, men det beror på hur kallt det är. Jag börjar frysa så fort, spelar ingen roll att jag har tjocka kläder och varma vinter skor =(

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0