Jobb

Då var det Måndag igen, tiden bara springer iväg. Har lämnat Haylie hos Nettan och nu sitter jag i soffan & äter frukost. Isa sover och Marcus är å hämtar sin jul låda på jobbet, spännande å se vad de får för gott i år. Han är ledig idag, skönt de! Men idag är det min tur att jobba, ska jobba på preem idag 15-22 och även samma tid i morgon. Det är bra att få in lite extra pengar, behövs i Januari efter alla julklappar m.m. som inhandlas i december månad. Jag tycker även att det är roligt att jobba lite, man får göra nåt annat än att bara gå hemma (även om jag älskar det) och jag träffar lite folk.
Somnade mycket sent igår så jag är rätt seg idag, har svårt att lägga mig i tid på kvällarna. Finns ju så mycket bra att se på tv och sen kommer ju Marcus hem och man vill sitta å prata. Tror jag kom isäng närmare ett tiden, som tur va sov Isa till klockan 6 iallafall så att jag fick sova lite.

Tror jag har blivit beroende av glögg, kan inte minnas att jag tyckt så mycket om det innan. Nu tycker jag bara att det är sååå gott. Kommer nog bli några flaskor denna julen (alkoholfria då självklart)
Jag längtar verkligen till julafton, helt otroligt det borde växa bort med åldern men inte på mig. Det är den bäst tiden på året, att få ge bort fina paket till sina nära & kära. Det jag längtar mest till är att få se Haylie när hon får paket av tomten. Hon pratar om Tomten varje dag, att han snart kommer med paket och Godis =) hon är för söt.

Dags att ge sig ut med hunden och sen fixa sig inför ett pass på preem.



Ser dock inte så sugen ut på en promenad =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för din kommentar :-) Uppskattning är viktigt tycker jag. Vilken söt bild. Har hon sin tunga utanför? Min storebrors kompisar har en likadan hund och han har sin tunga utanför jämt. Jättesöt :-)

Postat av: Sabina

Linnèa: Ja verkligen, det behöver alla. Jasså va roligt, a hon har tungan ute jämt. Det ser så sött ut =) men blir ingen utställningshund av henne hahah

Postat av: Linnéa

Okej, men det har hon väl inte alltid haft? Nej inte av Håkan heller som han heter ;-)

Postat av: Tina

underbart söt hund!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0