Julmys hos familjen Nordgren

Idag ska vi hem till familjen Nordgren i Kareby. Det blir mat och julklappsöppning =) spännande att se vad Haylie och Isa får, men även att se Haylies reaktion på alla paket. Har tagit det lungt nu på morgonen, städat lite och målat med Haylie. Marcus och Haylie ska snart åka till affären och handla mat, medans jag och Isa håller oss inne i värmen. Får väl ta och göra mig iordning snart, för klockan tickar på och snart ska man ge sig iväg. Jag ska försöka ta lite kort, har varit dålig på de nu det sista. Är nog för att jag inte gillar vår kamera, vill verkligen ha en ny men det får bli i framtiden har så mycket annat som skall köpas nu.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0