Lucia

Igår var vi på Liseberg med hela familjen, det var mysigt men för mycket folk. Helt galet och man kunde knappt komma fram. Haylie och Liam fick åkt lite iallafall och dom älskade det, Haylie tycker verkligen om fart och mycket snurrande =) kul nu när hon är lite större och får åka fler saker. Vi var hemma vid nio på kvällen, jag och Haylie åkte och köpte pizza sen mös vi i soffan och kom i söng först kl halv tolv (fast då sov barnen redan gott). Vi ska väl försöka åka till Liseberg nästa vecka igen fast på förmiddagen och på måndag eller tisdag, hoppas på mindre folk då. Idag har vi storhandlat och haft en lugn dag. Marcus åkte till jobbet vid tre tiden. Jag & barnen gick en promenad, stannade till vid en lekplats och lekte där i över en timma. Fanns en gunga där som Haylie bara älskade =) efter det gick vi vidare hem till mamma och pappa. Haylie fick hjälpa mormor att klä granen, den blev jätte fin. Vi åt även lite mat och kollade på One Tree Hill, sen var det bara att gå hem igen. Nu har vi fått i oss lite kvällsmat och ligger nu i soffan allihopa och saknar vår Marcus som fortfarande är på jobbet =( tur att han tog bilen idag, då är han hemma lite tidigare än när han cyklar.  Ska försöka få barnen att somna nu så jag kan ta mig lite glögg och ost, sen se "skicka vidare" på kanal 5.
Ser fram emot veckan då jag ska träffa många av vännerna....=)
Ha en fortsatt bra kväll, det ska jag ha!



Min kamera är så kass, Tyrone & Liam

Haylie ville inte vara med på kort =)


Kommentarer
Postat av: sandra

det är mysigt på liseberg.. synd man inte orkar gå där nu bara.. =( skulle du komma på torsdag?? hihi behöver sällskap här ute i skogen.. =) kram sandra

Postat av: Sabina

Sandra: Ja det är jätte mysigt!Synd att du inte orkar, men de kommer fler vintrar med jul på Liseberg. Tänkte se om jag kan komma på onsdag istället?Hinner ej på torsdag. Tar me Haylie oxå om de e ok?Kram

Postat av: sandra

gör det, det går bra om du tar med henne.. får bara se hur snorig robin är då..har har blivit lite förkyld nu men endast snorig.. kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0