Lugn Fredag

Sitter just nu hos mamma & pappa å väntar på att syster yster ska bli klar. Vi ska åka in till sjukhuset & hälsa på farmor som ligger där inne. Hon har ont i magen och ryggen stackaren, får åka dit & hålla henne lite sällskap. Efter det ska vi ut i skogen och leta upp en fin liten gran som syster ska ha på sitt rum.
Har haft en lugn morgon, Marcus e ledig idag så han är hemma med barnen just nu. Vi satte ihop Isas säng i morse, jätte fin!!!Var tvungen att se så det inte var nåt fel på den, hade inte varit kul å packa upp den om några mån & se att den var trasig. Även bror var och hälsade på en sväng i morse.
Skall upp till svärföräldrarna i kväll och ge Martin sin julklapp. Han åker utomlands den gotte grisen i en hel månad med sin tös. Dom kommer säkert få det hur mysigt som helst och massa sol.

Fick övertalat min snälla Marcus att bygga ett sängbord till Haylie nästa vecka =) kommer bli så bra. Där på ska hennes fina klocka & lite annat stå. Är så kallt och gott väder ute idag, jag älskar ju vintern och kylan. De är trist att det inte kommit mer snö bara, men vi får hålla tummarna att det kommer. Jag vill ju ut och åka i backen med Haylie, hon tycker det är så kul.



Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas ni får en go helg. Vill du ha snö kan du komma upp till oss på orust, vi har nästan 20cm utanför knutarna... =)



Kramen Anne

Postat av: Sabina

Anne: åh va fuskit. Jag vill me ha. Varför kan de inte komma hit?????ha en bra helg ni me. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0