Mår illa

Mått illa nu några dagar och kännt mig trött, hoppas det går över snart!Har inte haft någon matlust och jag som brukar vräka i mig mat =) men men de går väl över!!!?
Fick köpt Isas säng idag, så nu är det gjort och känns bra (tack Anna-lill & Arne) hittade även lite annat som jag skulle vilja ha till hennes framtida rum.
Hittade en pall som ska bli min så fort lönen trillar in på kontot =) passar perfekt till vårt matbord och Haylies stol.
Har precis kommit hem ifrån farmor och farfar, var där och lämnade ett stort paket med MASSA mat. Dom har ju allt så det fick bli det istället. Dom blev så glada så, efter de åkte vi och hämtade Pernilla och sen hyrde jag en film som jag hoppas kunna få se ikväll när barnen lagt sig.

Måste även säga GRATTIS till mitt hjärta som fyller 28 år idag ÄLSKAR DIG!!!!!

Nu ska jag kolla på The Hills och sen blir det väl att bada mina små töser. Ha en skön kväll =)

                            

 


Kommentarer
Postat av: Micka

Gratta så gott från mig och Danne oxå =) Kramar

Postat av: Sabina

Micaela: De ska jag göra, får träffas snart. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0