Önskar mig sömn av tomten

Sitter i soffan nu och äter smörgås och dricker varm choklad. Jag och Isa har precis tagit ett bad, jag har frusit hela natten. Är helt otroligt trött just nu. Fick så snällt gå upp halv sex i morse, hade väl varit ok om jag hade fått sova resten av natten men NEJ, hade redan varit uppe 3 ggr innan de och gjort mat. Hur kan man sluka 3 flaskor på en natt????Trött blir jag iallafall, snälla börja sova hela natten. Vet att hon inte är så gammal men när man e så trött så vill man inget hellre än att sova PUST!!!
Nu sover hon iallafall så jag passar på att ta igen mig lite i soffan, ingen ide att lägga sig för Haylie kommer snart vakna. Idag börjar Marcus ledighet, han ska vara hemma 4 veckor UNDERART!!!!Idag ska vi bara ta det lungt, leka med Haylie. Hade tänkt åka in och handla kläder till töserna men det får bli en annan dag.
Imorgon ska vi hem till Marcus brors familj och fira jul, dela ut julklappar och umgås. Det ska bli mysigt, har inte träffat Carl och Gustaf (Marcus brors barn) på jätte länge nämligen. Haylie kommer nog ha jätte kul med alla dessa julklappar. Att se sina barn glada är det bästa som finns! På onsdag ska vi upp till Marcus mamma & pappa, så Haylie får vara me och klä granen. Vi har tyvärr ingen gran hemma iår, får bli nästa år. Ska även hem till min mamma och pappa en sväng. Ett måste att smaka på julskinkan dagen innan julafton och spela bingolotto =) haha. Sen blir det att fira julafton hos mamma & pappa, ska ha grötfrukost här hemma på morgonen och Haylie ska få öppna sitt paket som ligger i julstrumpan =) en fullspäckad vecka helt enkelt, men väldigt roligt.

Nu vakna Haylie, dags för lite mys i soffan. Hoppas ni får en underbar Måndag.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Stakarn. Själv vaknade jag 06.10 och kroppen vägrar somna om. Har du ingen som kan vara barnvakt åt dina små så du kan göra vad du vill eller som sagt sova? Det är något alla behöver och definitivt ni som har barn. Stor varm kram till dig PS Var inne och kika på Älvsbyhus och jag fann tre stycken en-plans på 121kvm, vilket är erat? Jag gav dig fel igår på chatten, www.animonhus.se är det men som sagt vårt hus är ju ritat på egen hand och finns därför inte med där.

Postat av: Sabina

Linnèa: TACK!!! Skönt att vara så pigg. Jag är oftast rätt pigg av mig men i natt var det segt. Jo mamma å Marcus mamma hjälper till om vi behöver som tur e =) det heter trym. Vad roligt att få ett hus ritat precis så man vill ha det. Hoppas du får en skön dag. Kram


URL: http://en

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0