Slut på helgen

Hopp då var det söndag igen och helgen var över. Jag har haft en bra helg, var hemma och tog det lungt hela fredagen förutom svängen till Ikea där jag fick köpt Haylies stol. Hon blev jätte glad över den. I igår var Peter, Caroline och Nellie här, vi drack glögg och åt lite pepparkakor. På kvällen körde jag Simone och hennes kompisar, dom skulle ut i kungälv. Nu sitter jag här i mitt kök och väntar på att maten ska bli färdig, har precis varit iväg och köpt vinterskor till Haylie. Hittade äntligen ett par som satt bra, hon har rätt små fötter (stl 23) så vi har inte hittat några som suttit bra. Hittade först ett par på skopunkten men dom var hur stora som helst på bredden.
Snart ska Marcus åka och jobba, mycket trist tycker jag. Han kommer inte hem försen vid tolv i natt, så det blir en ensam kväll. Jag och barnen ska hem till mamma och pappa sen, för min syster skall ta kort på dem. Jag hoppas på många fina bilder, men det beror på vilket humör dom är på =)

Nej dags att ägna lite tid åt Marcus innan han åker =)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0