Snart julafton...

Har haft fullt upp idag. Handlat lite julklappar (konstigt att man alltid vill köpa några till, fast att man lovat sig själv att man var färdig). Gick även in en sväng på älsklings butiken dreamhome, fick köpt mig 2 nya runda kuddar till soffan och även en fin pläd till soffan, som även kan användas som överkasst. Beställde även en vimpel som Isa ska ha i sitt rum sen, dom är såå fina. Nu är jag hemma och ska strax laga mat, det blir biff, pommes, bearnaise och sallad. Som jag har längtat efter detta, varit sugen på det länge nu =)
Ikväll ska Haylie hjälpa sin farmor och farfar att klä granen, jag skulle oxå varit med men det blir att jobba några timmar på Preem istället. Det är alltid bra att få ihop lite timmar, så att jag han shoppa mer på dreamhome hahha!!!!Jag vet hopplös!!!!

Igår hade vi julmys hemma hos familjen Nordgren. Det var jätte trevligt. Linda hade gjort super god mat och barnen fick hur mycket julklappar som helst. Även jag och Marcus fick fina saker.

Imorgon är det julafton och mys med familjen. Skall hälsa på farmor på sjukhuset och även hinna hälsa på Marcus faster och hennes man.
Hoppas ni får en riktigt bra Jul....Kram Mig!



Haylie ute med Tassa



En väldigt trött Nellie i farmors famn =)



Haylie öppnar sina julklappar



Julklappar överallt



Haylie & Gustaf



Caroline & Isa


Kommentarer
Postat av: paula

jösses vilken liten trött tös det var i farmors goda knä!! Ha en underbar jul.. Kram på er

Postat av: Sabina

Paula: ja verkligen det tar på krafterna att fira jul Hoppas ni hade de bra igår =) Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0