Snö!!!

Nu sitter jag här hemma på golvet och leker med lera, Haylie gör små gubbar och Isa sitter i sin stol och tittar på. Det snöar ute och det verkar som att det får bli ännu en inne sitta dag med barnen =(
Jag har inge bil idag heller så jag kan inte åka och hälsa på någon. Får ut och åka lite i backarna sen när Marcus kommer hem. Är så svårt att hitta på nåt här hemma med Haylie tycker jag, hon blir lätt så rastlös (fått ifrån sin mamma kanske????) Haft lugna dagar det senaste iallfall, men ändå har jag inte haft tid att blogga.
I Söndags jobbade jag på preem och på kvällen var vi hos Marcus föräldrar & även Gustaf var där, han skulle sova över. Vi åt mat och såg på film, mysigt!!!! Igår var vi bara hemma hela dagen, var ute och åkte i backen lite med Haylie. När hjärtat kom hem åkte vi till dreamhome och köpte en ljusstake och lite band, sen åkte vi till Grossen och preem, köpte oss lite gott & åkte hem å såg en film. Det var en mysig kväll, gick å la oss vid nio tiden. Tur va väl det för Isa har sovit dåligt i natt =( fick så snällt gå upp vid 5 tiden i morse MORR!!!!
Ska in till Kungälv en sväng sen, hinna städa lite och ikväll blir det nog en film till.
Imorgon skall jag jobba på preem, kvälls pass. Det är skönt att få jobba lite!!!

Nej dags att ägna mig åt barnen....

Kommentarer
Postat av: Anne

Precis ett dygn kvar på detta året. Passar på att säga Gott Nytt År till i dag, kommer nog inte ihåg det i morgon.



Kram Anne

Postat av: Sabina

Anne: Gott Nytt år =) hoppas ni får en mysig dag/kväll!!!!Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0