Va skönt de var med sömn

Fick sova hela natten i natt, min snälla Marcus tog Isa i natt. Jag sov dock inte så jätte skönt, då jag sov tillsammans med Haylie i hennes säng =) men ska inte gnälla slapp iallafall gå upp och mata. Nu sover Isa iaf och Haylie är hos Nettan, Marcus jobbar så jag sitter här i soffan och tittar på tv och njuter av ensamheten. Tror att hon vaknar snart så det gäller att passa på. Har haft några hemma sitta dagar nu det senaste, även om jag tycker det är riktigt tråkigt så har det varit behövligt. Har haft lite för mycket att göra nu de sista, är skönt att bara vara hemma och ta dagen som den kommer. Idag ska jag storhandla mat med familjen och sen blir det film mys i soffan.
I morgon ska vi in och skriva på nya papper på tomten, skall bli så skönt när allt detta e klart. Jag vill bara att huset ska stå där på tomten nu så vi kan flytta in och bara få börja inreda. Det är drömmen de, tänk att den snart e verklig. Även om man kommer vara frustrerad ibland när man vill få gjort allt på samma gång, men man får bara inse att man inte kan göra allt, utan att man får ta lite i taget. Jag är bara glad över att jag kommer få mitt fina kök wiiiiii vill ha NU!!!!!!

Nej nu ska jag ta upp mina lilla dotter och sen plocka lite här hemma. Vill slippa det när Marcus och Haylie kommer för då vill jag ägna all min tid åt dom. Hoppas ni får en bra dag.




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0