Äntligen Soffan

Nu har barnen precis somnat och jag håller tummarna för att dom ska fortsätta sova. Jag är så trött och skulle behöva några timmar själv i soffan och kolla på en bra film. det är så många filmer jag vill se men konstigt nog lyckas jag aldrig få tid till att se någon. Jag kommer ihåg förr när vi inte hade barn, i början av vårat förhållande då vi hyrde film varje kväll. De var tider de, bara massa mys =) saknar min Marcus idag. Inget skulle göra mig gladare än om han råkade traska in genom dörren några timmar tidigare. Kärlek kallas det!!!!
Har precis kollat på One Tree Hill & Gossip Girl, ätit ostbågar och druckit cola, underbart gott. Nu sitter jag och kollar på lite inredning, försöker hitta de perfekta Tv skåpet. Jag vill verkligen inte ha min tv framme, tycker verkligen INTE att tv:en är nåt fint att inreda med, nej den ska vi gömma!!!Tror vi har hittat vad vi letat efter, kommer nog bli riktigt bra. Åh jag hittar så mycket jag skulle vilja ha i mitt förhoppningsvis framtida hus, jag får skriva ner alla ideer och tankar i ett block så jag inte glömmer allt.
Tänkte att jag skulle hålla mig vaken tills Marcus kommer hem men det verkar som att jag inte kommer klara det, kan knappt hålla ögonen öppna & klockan är lite över åtta SORLIGT!!!!

Hopp så länge sov barnen, nu ropar Haylie på mig. Dags att krypa ner i sängen hos min lilla tös så att hon kan somna igen.
Natti Natti

 


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja tror nog ja ska flytta hem till dig när ni har flyttat till huset =P

Fattar du va fint du kommer få eller =D

Me like <3



Hoppas du somna å sov gott vännen

Postat av: Sabina

Katta: haha du är la för söt. Vi får väl se, man ska jhu ha pengar te allt man vill ha oxå. Jag sov uselt i natt lillan hade magont. Kram på dej


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0