Besök HELA dagen

Haft en dag full med sällskap, i morse kom alla mammor hit och vi satt å tjöta, drack glögg & åt massa gott. Dom var här till halv två tiden. Alla barnen växer så fort och börjar bli sååå stora, helt galet! Efter mammorna gått åt jag lite mat som hjärtat lagat till mig, jätte gott!Vid tre kom Jennifer, alltid kul att träffa henne =) hon fick paket och paj. Även mamma kom och gjorde oss sällskap. Nu är kl snart sex och Liam och Tyrone kom precis innanför dörren. Oj oj har verkligen fullt upp idag, massa besök av massa härliga människor.
Nu får jag vara lite social. Lägger in lite bilder senare när barnen lagt sig.


Kommentarer
Postat av: Anne

Det är inga lugna stunder hos dig inte..;)



Jag har semester i morgon, fredag, då tog Micael oxå semester så nu är vi på Ellös.



ska bara ta det lugnt hela helgen. Massa mys.. <3



Ha en go dag.



Anne

Postat av: Sabina

ÅH semester lät skönt....tycker jag ni gör rätt i. Massa mys det gillar jag. =) ha en skön helg och njut ledigheten. Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0