Fredag igen

Har haft en bra natt och känner mig utvilad, men har lite ont i armen efter vaccinations sprutan igår. Fick vänta tre timmar på att få den. Idag är det Haylie som skall få den,hoppas de går bra! Fick beställt allt de jag ville ha igår och fick även köpt lite annat på dreamhome, fröken ros m.m.

Idag ska vi till banken och fixa lite med tomt köpet & sen blir det dans med Haylie, har ju lovat att lägga in en bild på henne med danskläder, ska göra detta senare idag. Tänkte även ta ner mina julsaker ifrån vinden idag, för att se vad jag har och vad som behövs. Vann en jätte fin lampkjol på tradera, längtar tills den kommer hem till mig. 
Dags att ta på Haylie så vi kan åka och ta sprutan...

Fick köpt detta fina zinkfat, vita äpplen och den söta ljusstaken bakom fatet.

Kungakronan på pinne



Madonna statyn, har den vita så även den bruna fick följa med hem.

Dessa ljusstakar, måste bara köpa blockljus.



Lampkjolen jag vann


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilka underbara grejer....=D

Postat av: Sabina

Visst e dom fina ;)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0