Full Rulle...

Oj man har verkligen fullt upp hela tiden, det är inte ofta man bara få sitta ner i soffan och slappa. Hinner knappt skriva i bloggen, får stress skriva. Jag fick så snällt gå upp kl 6 i morse. Fixade ordning mig och åkte till Grossen & handlade massa mat m.m inför veckan, lika bra att få det gjort. Fick gått en promednad med hunden och sen åkte jag till backaplan. Jag fick köpt lite kläder och nya stövlar och dans kläder till Haylie. Fanns så mycket fint att köpa, men man får hålla lite i pengarna. Får se om nåt passar att ha på sig på fredag, skall åka in till Make up store i morgon och köpa lite smink iaf. Nu vaknade precis Haylie och nu sitter hon är å myser. Dom är så goa när dom är nyvakna. Marcus skall strax åka och jobba, så det blir en ensam kväll med barnen. Syster kommer hit sen och ska färga mitt hår, underbart!!!
Måste beställa tid för vaxning av mina ögonbryn i morgon med, hoppas att hon har nån tid innan fredag.
Nej nu är det dags att gå ut med hunden innan Marcus åker så jag slipper släpa med mig barnen ut.
Hoppas ni får en bra söndag...=)


 
Haylie & Linus



Haylie (fick konstiga utslag i ansiket igår, borta idag tur de!)


Kommentarer
Postat av: sandra

haha du har full rulle nu. tänk då mig sen hahaha.. får passa på att njuta nu innan men samtidigt kan jag inte det heller.. har ont i ryggen mm.. är SKIT tungt redan.. kram sandra

Postat av: Sabina

Ja du kommer ha fullt upp. Är de många som vet nu lr?Jag får komma å hjälpa dig =) Kan jag komma å hälsa på snart lr?Kan ringa dig. Krami

Postat av: sandra

det är en hel del som vet nu utan att jag sagt nåt själv.. :S klart du kan hälsa på ska vara hemma hela veckan hehe.. fast på torsda kommer ev. jonna.. men robin är på dagis tisd och torsda. men ni får gärna komma ändå.. kra


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0