God morgon =)

Jaha då var det en ny dag, kl är snart sju och jag har varit vaken i över 2 timmar nu. Lillan somnade om men jag kände att det var ingen ide att lägga sig igen, bättre att fixa sig och förbereda lite, blir mindre stressigt då.
Marcus ligger så gott och sover med barnen i våran säng. Det är rätt skönt att få nån timma sjäv på morgonen, börja dagen lungt. Jag ska lämna Haylie hos dagmamman (Nettan) kl nio och sen åker jag och Isa upp till Tess och Oliver, blir väl att jag stannar där tills jag ska hämta Haylie. Tiden brukar gå så fort bara, är ju så när man har mycket att prata om. Längtar till helgen, på fredag är det födelsedags party och lördag är det dop för lilla Jack, alltid skönt att han lite inplanerat. Marcus ska vara ledig på lördag med så det är lite extra mysigt, få hela dagen ihop. Har inte bestämt vad jag ska ha på mig på fredag ännu bara, får ta tag i detta nu känner jag. Ska åka in till stan med Marcus på torsdag, får väl se om jag hittar nåt då. Köpte en fin tröja igår men är lie osäker, det löser sig.
Nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite frukost, antar att resten av familjen vaknar snart så jag får väl passa på.
Hoppas på en fortsatt bra dag =)



Tess lilla Goa Oliver



Isa utslagen efter en morgon promenad med Tassa

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0