Grå Onsdag...

Det är verkligen grått ute idag och har nog regnat hela förmiddagen. Sitter just nu och tar igen mig, mina barn sover så gott. Jah har varit iväg och storhandlat mat, presenter och lite inredning (visar bilder senare) mamma hade med sig Haylie idag med alla dagbarnen, så hon fick vara ute och leka lite medans jag var & handlade. Hon fick även ätit mat, det kallas lyx =). Jag hade självklart Isa med mig men hon är ju så snäll, inte ett ljud hon ger ifrån sig. Ska fortsätta jul pynta lite idag och städa lite, i morgon kommer mammorna hit och vi ska äta lite gott och dricka glögg. Alltid kul att få sällskap, senare kommer Jennifer och hon ska få paket och bli bjuden på äppelpaj nåt jag vet att hon gillar =)
Ikväll tänkte jag se en film me hjärtat och äta lite varma smörgåsar lr nåt annat gott.
Skall ut i skogen samtidigt som jag hämtar Marcus sen, för mossan jag plockade igår räckte inte. Hittade massa fin mossa vid Marcus pappas jobb. Nu vakna min lilla Isa, dags att underhålla henne och få i sig själv lite mat kanske!!?

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0