Hej!

Ja då var det Måndag igen, veckorna går fort. Idag är hjärtat mitt ledig, så vi ska passa på att storhandla och gå ut å leka med Haylie. Inte de roligaste vädret ute bara. Skall även iväg sen och ta sprutan mot influensan jag & Haylie. Marcus får vänta tills han får ta den på jobbet, spännande å se hur man mår efter den. Lika bra att ta den, känner att jag vill skydda lilla Isa också. Jag ska även jobba några timmar ikväll, hålla Camilla sällskap mellan 19-22 ska stänga på Lördag så jag kände att jag måste komma ner och öva lite =) visst de sitter säkert i ryggraden på mig men har ju inte jobbat på flera månader. Det ska bli rätt kul iallafall, komma iväg lite. Synd bara att det är just idag när han är ledig. Skulle träffat Jennifer på en fika men var tyvärr tvungen att skjuta upp de till senare i veckan. Tiden räcker inte till =(
Nej dags att ge sig iväg och handla massa gott...ta på mina barn me som fortfarande har pyamas.
Gott att kunna ta det lungt på morgonen, inget stress!

Ha en bra dag vänner!
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0