Helg!

Hann inte lägga in några bilder igår, mina små töser ville inte riktigt somna den tiden jag hade tänk. Fast egentligen var det Isa som inte kom till ro och det smittade av sig till Haylie. Vi har haft en lugn och skön morgon, tagit ett bad, ätit lite mat och tvättat lite tvätt. Nu sover båda barnen så gott, nästan så man skulle krypa ner brevid dom och få lite sömn. Men nu blev jag sittandes här i soffan, med datorn i knät och ser även på tv. Det är skönt att bara få sitta själv lite. När Haylie har vaknat ska vi ta på oss och gå ut till lekplatsen, tänkte packa med lite varm choklad och bullar. Måste ut och få lite frisk luft. Vi ska även på dans senare idag, alltid så kul att se Haylie när hon dansar. Hon kan alla danser, men väl på plats gör hon bara det som hon tycker e allra roligast, lite blyga blir dom allt. Det bli även en lugn kväll, kanske tittar upp till svärföräldrarna en snabbis. Skall nog även hinna med en film. En bra dag helt enkelt.

Imorgon skall jag bjuda familjen och Perra (som ingår i familjen) på 3 rätters middag. Mamma fyller år så vi firar henne här med paket och mat.
På menyn står:
Förrätt: Avokadopaj med kräftskärtar
Varmrätt: Fetaostfylla kycklingfileèr inlindad i bacon, Friterad pommes, sås, sparris, vitlöksklyftor & sallad.
Efterrätt: Chokladglass med varm hallon sås.

Tänkte lagt in bilder på hur det blev med mossan m.m men nu ropade Haylie precis på mig, hade visst inte somnat. Jag får gå och lägga mig hos henne lite, läsa en bok eller två =)
Hoppas ni får en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hälsa Bettan Grattis på den stora dagen...=)



Anne

Postat av: Sabina

Det ska jag göra =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0