Huvudvärk!!!!

Hade en mysig förmiddag hemma hos Tess, vi satt framför brasan och pratade. Det var riktigt gott att sitta där i den goa värmen. Nu har vi precis ätit mat och hjärtat ska snart åka i väg och träna. Haylie kollar på shrek och Isa ligger i babygymmet som vi fick av Tess & Krale idag (TACK)...hon älskar det!!!
Tänkte ta mig ett långt varmt bad när Marcus kommer hem, har sån huvudvärk. Det är väl antagligen för att jag ätit för dåligt och fått för lite sömn. Skall tända lite ljus nu och sätta mig i soffan med Haylie, visst är det underbart med höst ibland?!!!



Jag & min älskling på jorden =)

Kommentarer
Postat av: Anne

Huvudvärk är aldrig roligt...Hoppas den gett med sig..



Kram Anne

Postat av: Sabina

Anne: ne de e aldrig kul, det var den berömda veckan som var på g så de var la därför =)

Postat av: Katarina

Såna höstdagar e underbara... Fast bort med huvudvärken!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0