Klipp dags

Hopp du var det onsdag idag och jag sitter och äter frukost med Haylie. Marcus åkte precis till jobbet. Gick upp vid sex tiden idag, fick sova rätt bra inatt. Ska snart äta mig lite paj som jag gjorde igår kväll. Jag blev så sugen, så det var bara att baka sig en. Igår var vi och hälsade på Tess & Krale, dom bjöd på bulle och Kaffe.
Idag ska vi åka till frisören och klippa Haylie, lite trist att klippa bort hennes hår. Men det kommer bli finare när det växer ut, när det blir en riktig frisys. Nu växer det hur som helst. Det ska bli spännande att se om hon sitter still eller om hon vägrar. Efter klippningen ska vi åka hem till Cicci en stund, jag hoppas vi hinner!Borde ju inte ta så lång tid.

Fick köpt julklappar till alla barnen i släkten igår också, känns skönt att vara i god tid & slippa stressa och knö ute i affärerna. Nu är det bara till våra föräldrar & små syskon kvar, får se vad vi ska hitta på till dem.
Jag älskar ju detta med julklappar & att slå in dom fint.
Nej nu börjar Isa bli lite hungrig, dags att mata lite.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0