Lite febrig

Ja lite febrig är jag idag och har varit hela natten. Det är utav vaccinationssprutan, går väl över rätt snabbt hoppas jag. Mina söta små barn sover nu, så jag passade på att förbereda maten och nu sitter jag här. Hinner väl inte sitta speciellt länge, för jag hör hur det rör sig inne ifrån sovrummet =) lilla Isa som inte vill sova längre. Konstigt att dom alltid vaknar så fort man vill göra något. Hjärtat jobbar idag men kommer snart hem och då är de min tur att gå till jobbet. Jag stänger på Preem idag, lite tråkigt att vi inte hinner ses nåt idag men men jag jobbar ju så sällan. Det är faktiskt roligt att få komma iväg & jobba lite, bra att spara lite dagar med.
Tog en promenad förut med barnen och hunden, riktigt skönt ute. Jag får lite panik av att sitta inne en hel dag, försöker oftast komma ut nån timma med Haylie så hon får leka av sig.
Nej nu vakna Haylie också, dags att slita sig ifrån datorn. Lägger in lite bilder på nya fynd jag gjort ;) ja jag vet kan inte få nog!!!!



Söta skridskor



Dekoration till granen



Fint hjärta att sätta i krukan



Till Isas kommande rum



Dessa glögg koppar och kanna


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0