Lugna gatan...

Isa har haft en usel natt, sovit hur dåligt som helst. Det är tur att hon har en go pappa som hjälper till när nätterna blir för jobbiga. Sitter just nu och äter frukost med Haylie. Ska försöka städa lite här hemma och sen gå till affären. Tänkte baka en paj idag, Sofia och Camilla kommer och hälsar på sen. Det ska bli roligt, så skönt med sällskap när Marcus jobbar kvällen. Lyckades hålla mig frisk (än så länge) vill inte åka på nån influensa och jag hoppas jag kan få den där sprutan snart!!Vill verkligen inte att mina barn ska åka på det.
Var hemma hos Tess igår i skepplanda, hade det jätte mysigt. Drack kaffe och åt kladdkaksmuffins, hur gott som helst. Hon är så duktig på att baka & laga mat Tess. Var där i några timmar och sen åkte jag & hämtade Haylie å sen vidare till Marcus som jobbade hos sin pappa...
Vi var hemma hela kvällen igår och det behövdes, har verkligen fullt upp denna veckan och har varit så nu en längre tid. Visst älskar jag det, men nu har det nog varit lite för mycket. Skönt att bara vara hemma med familjen ibland.

Dags att göra sig iordning, så man kan starta denna dagen. Inser att det inte hinns med nåt köp av vinterjacka idag heller =( men på fredag måste jag, ska ju ändå in och köpa nåt att ha på mig på lördag.



Tess, Sandra och Oliver



Min söta Tös på Jacks dop



Trötta familjen...=)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0