Mår som jag förtjänar

Oj vad roligt vi hade igår. Åkte hem till Katta igår vid fyra tiden, fixade med mat och lite till. Alla flickorna kom vid sex tiden. Vi åt massa god mat, pratade, skrattade & sjung oj va vi sjung hahah. Herregud lät helt förjävligt men vad gör det när man har så kul. Efter några timmar hos Katta drog vi vidare in till kungälv. Måste säga att det fanns inte många jag kände igen. Det märks att man inte är ute allt för ofta. Det var iallafall riktigt kul att få komma ut och dansa lite. Tack Fidde för att du körde hem oss!!  Jag hoppas verkligen alla hade en bra kväll, för min var hur bra som helst. Mår dock inte lika bra idag, huvudet värker och jag är allmänt TRÖTT!!!! Simone & Perra, det är erat fel att jag mår som jag gör idag =) Jag hoppas att denna dagen går fort så jag får gå och lägga mig. Marcus jobbar idag så jag får klara mig själv hemma med barnen (bakfull) usch man får skylla sig själv.

Nej nu ska jag ta mig ett bad och hämta hunden hos mamma & pappa...
Lägger in lite bilder ifrån kvällen...



Nyvaken Haylie



Den goda maten



Sophie & Cicci....=)



Katta & Camilla kör lite sing star









Söta Tess



Min Syster yster

 


Kommentarer
Postat av: annadahlgren

vilken rolig kväll ni verkar ha haft :) saknar mina systrar!

Postat av: Sabina

Anna: Ja det var en riktigt lyckad kväll. Ja det förstår jag. Du är i huvudstaden nu va?Nu ska jag kika på din blogg :) Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0