Mys kväll

Barnen badar med Marcus och jag sitter på min kökssoffa och kollar på inredning på nätet. Ska nog klicka hem lite julsaker m.m. åhhh blir galen vill jhu ha så mycket till julen. Men jag måste inse att det är bättre att lägga pengar på detta nästa år då vi förhoppningsvis bor i Kärna. Då blir de julfirande hemma hos oss i vårt nya fina hus =) men lite måste jag allt köpa denna julen med. Måste ha julstämning för Haylies skull, lite fina gråa tomtar och annat fint. Det gick jätte bra hos frisören idag, Haylie satt helt stilla och tyckte faktiskt att det var roligt att klippa sig och Isa var duktig och sov hela stunden. Nu känns håret tjockare och allt de slitna är borta, nu hoppas jag att det växer ut till en frisyr.
Åkte hem till Cissi vid halv tolv tiden, hon bjöd på jätte god sallad, bröd och Kaffe. Hon hade det så fint hemma,en riktigt mysig lägenhet. Barnen var inte riktigt på humör idag, men så är det ibland. Jag åkte hem till mamma och pappa vid ett tiden och var där tills jag skulle hämta Marcus. Haylie fick leka med Mirella.
Efter vi hämtat Marcus åkte vi och hämtade lite julklappar som jag beställt, jätte fina och är helnöjd.

Nu har vi ätit mat och barnen skall sova efter badet, sen blir det mys i soffan och ett avsnitt av arga snickaren.
Jag hoppas på en natt med mycket sömn =)


Lite bilder på de jag ska klicka hem...



Kronan har jag, men foten skall jag beställa

Krok att hänga lykta m.m. på

    Fina julgranskulor

  

 



Så fint spegelfat


Kommentarer
Postat av: Anne

DEt värsta med nätet är att man hittar så mycke "måste-ha-saker"... =)



Var hittar du foten till kronan..??



Kram Anne

Postat av: Liza-Fiza

Va roligt att ni ska flytta ut hit, då blir vi ju snart grannar förhoppningsvis! =)

Det är mkt fint du hittar och lägger ut bilder på!

Kram Kram

Postat av: Sabina

Anne: Kronan finns på mixin.se men tror även alvashus.se har den. Ja man vill ha allt. Kram

Postat av: Sabina

Lisa: Ja vi blir ju det, kommer bli toppen =) ja man hittar ju så mycket fint man vill ha. Inte för att jag behöver mer till lägenheten men får ju ett hus att fylla sen...Kram

Postat av: Katarina

Åååååhhh


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0