Plocka mossa =)

Har fått sova gott i natt, Isa har sovit bra nu några nätter och jag hoppas det håller i sig. Är ju så skönt att få sova. Igår kväll kollade jag Marcus och Haylie på film, hon fick sitta med oss i soffan och mysa å äta massa gott.
Hon mår mycket bättre idag, tur de finns piller att få mot det onda, nu är hon hos dagmamman och har säkert jätte kul med alla flickorna. Jag sitter här vi datorn och väntar på att Isa ska vakna, Marcus jobbar så vi får roa oss själva idag. Tänkte ta faktiskt gå ut sen och plocka lite mossa, måste ha till alla min krukor m.m här hemma. Skall även ha lite granris till mitt fönster. Jag hoppas verkligen att det som jag har beställt kommer idag, vill ju så gärna pyssla lite idag, det kliar i fingrarna. Det är tur man har en pojkvän som delar intresset med inredning, annars hade han nog blivit galen på alla min köp. Men så är det när man har ett STORT intresse.

Har fått övertalat honom att vi ska ha en vit gran, tycker det är så fint. Ska väl åka & leta efter lite mer pynt till granen nästa vecka. Nej nu vaknar lillan, dags att roa henne lite.
Lägger in lite bilder på det som skall dekoreras med mossa, så får ni se sen hur det blev.
Ha en bra dag!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anne

Vad roligt med massa små projekt. Det riktigt suger i mig att kunna pyssla med något. Just nu är ju den möjligheten lite begrensad... ;). Lyckliga du som har att göra.. =D.



Hoppas det är bra med Haylie.



Kram Anne

Postat av: Anne. E

Hej!



Vi hade en vit gran förra året. Marlene hade köpt den och den var jättefin! Men nu har ju hon tagit med sig den till sitt hem så vi får se vad det blir hemma hos oss :)

Kanske en riktig kungsgran?



Ha det så bra!

Kram Anne. E

Postat av: Sabina

Anne: Ja det är jätte kul, synd dock att allt ska kosta pengar lr ja nästan allt. Kunde man inte haft ett billigare intresse =) Var ni på g att köpa hus?Haylie mår fint. Allt bra med er med hoppas jag. Krami

Postat av: Sabina

Anne E: =) lika namn där ja. Jasså ni hade det, ja jag tycker det är så fint med en vit gran. Får se på detta, kungsgran är ju oxå så fint. Allt bra med er annars?Trivs bra i nya lyan?Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0