Riktigt höstväder

Har haft en riktigt bra dag. Lämnade Haylie hos dagmamman kl nio i morse och åkte sedan hem till Jennifer.
Vi satt och pratade lite i soffan medans Isa fick lite mat och Jennifer fixade sig. Åkte sedan ner till Kungälv där vi kollade lite på kläder, fick köpt mig en svart tröja och sen tog vi en fika. Det var mysigt att fika och sitta inne å prata medans det regnade där ute. Körde hem Jennifer som skulle jobba kvällen och åkte vidare hem till mamma som passade Isa en snabbis medans jag hämtade Haylie, hade nämligen lovat Haylie att gå till mormor idag och leka med Mirella. Hann inte stanna så länge eftersom jag skulle hämta hjärtat kl tre för att åka till Make up store, fick köpt massa nytt smink och nya borstar.

Nu har jag och barnen precis badat och Marcus är & tränar, sitter just nu i soffan med en smått ledsen Isa. Hon är så trött och Haylie vill ha kvällsmat, ibland önska jag att jag hade fler armar eller en extra Sabina =)
snart kommer Marcus hem och då blir det mys i soffan till en bra film och lite kvällsmat för oss.
I morgon skall jag åka hem till Tess, skönt att få lite sällskap. Måste även hälsa på Sandra snart och se hennes goa mage. Dagarna räcker inte till, har fullt upp denna veckan.
Får ta det nästa vecka!!!!
Natti Natti....



Ägget jag fick som mamma hade gjort till mig, passade perfekt på min skänk





 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0