SÅ TRÅKIGT!

Idag är det en riktigt trist dag, inte för att det regnar utan för att jag inte har nåt att göra och för att hjärtat jobbar så jag är helt ensam hemma, har ingen bil och inget skydd till vagnen. Det blir en inne sitta dag, inte nåt jag gillar allt för mycket utan sällskap men men får väl klara mig. Har ju mina små goingar hemma iallafall, men Isa är inte på de bästa humöret idag, vill bli buren hela tiden men ändå inte riktigt nöjd.
Jag har passat på att julpynta lite här hemma, Marcus ska jobba så mycket i veckan så jag passade på idag när han var hemma några timmar. Det är kanske lite tidigt men men så fick de bli, mysigt blev det iallafall. Måste inhandla lite små saker bara sen får det vara slut på julshoppningen. Får ta de nästa år, får väl spara pengar till nästa år så jag kan köpa extra mycket julpynt =)
Jobbade igår och det gick jätte bra, var riktigt roligt att få jobba kändes nästan som semester konstigt nog. Hade bara mig själv att tänka på. Flickorna var hemma med Marcus, skulle kollat på film när jag kom hem men barnen vaknade så det var bara att gå och lägga sig me dem, så att dom somnade om.

Haylie sover just nu men när hon vaknar ska vi nog leka med lite lera och sen får vi se vad vi ska roa oss med. Kommer ju rätt mycket bra på tv idag iaf.
Lägger in några bilder på mitt julpynt och sånt som skall inhandlas inom snar framtid...



Min soffa har fått lite röda kuddar, den blommiga pläden skall tas bort.



Fått hängt upp lite julpynt på hyllan



Min stol har också fått bli lite julig


Denna stol skall Haylie få, är lite för stor den andra stolen vi har.

  skall inhandlas, ett måste på julen dessa blommor


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0