Sjuk kanske???

Åkte till Lilla Edet med Tess idag och hälsade på Sandra & Robin. Vi drack kaffe och pratade, vi var där vid 10 tiden och åkte hem kl halv ett. Jag åkte och hämtade Haylie hos dagmamman och vidare till mormor, där vi åt lite smörgås och Väntade på att åka och hämta Marcus på hans pappas jobb. Nu sitter jag här hemma i soffan och mår lite kasst, känns som jag börjar bli sjuk eller så är det tröttheten som känns. Marcus och barnen badar, det är ett väldigt liv i badrummet så jag antar att dom har det mycket roligt. Orkade inte åka och köpa jacka idag, jag håller tummarna för att jag inte ska bli sjuk. Jag vill inte och jag har inte tid!!! Hoppas att barnen somnar tidigt idag så att vi kan slappa i soffan och se en bra film, men jag somnar väl tidigt som vanligt.

I morgon skall jag åka till skepplanda och hälsa på Tess och alla mammor. Alltid lika kul, har alltid så mycket att prata om. Jag har verkligen fullt upp denna veckan. Varje dag är inbokad med vännerna, skall nog ta det lungt nästa vecka. Jag kan nog behöva vila lite...har lite svårt för det där med vila. Finns ju så mycket kul att göra och så många man vill träffa hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hoppas du kryar på dej... ja är hemma å är sjuk..kanske fått samma skit...



massa kramar Elin

Postat av: Sabina

Tack Elin...jag blev inte sjuk, antagligen stessat lite för mycket. Hoppas du blir bättre snart! får komma ut nästa vecka istället å kolla på huset. kram kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0