Sjuka barn!!!

Det blev ingen dagmamma för Haylie idag, hon vaknade med feber och ont i öronen i morse. Dags för en ny omgång med öroninflammation. Vi får hålla oss inne idag och bara mysa, har köpt hem godis och annat gott och även hyrt en film. Hoppas barnen somnar tidigt ikväll så jag och hjärtat kan mysa i soffan med detta.
Isa sov jätte bra inatt och har precis vaknat efter att hon sovit 3 timmar...skönt när det är så ibland.
Jag har precis lagat lite mat och väntar nu på att Marcus & Haylie ska komma hem ifrån vårdcentralen. Ser fram emot en lugn vecka, inget speciellt inplanerat. Skall fira Jennifer lite bara med paket och lite fika, sen skall mammorna hit på torsdag och jag ska bjuda på lite jul fika glögg & pepparkakor m.m. Det är ju trost allt den 1:e december nästa tisdag. Tiden går såååå fort, hinner knappt med allt som skall göras!

Skulle så gärna vilja ta en tripp ner till Ullared men jag får hålla mig, måste spara pengar till huset och om ni viste vad jag hatar att spara hahhah men men det är ju bara så man kommer nån stans här i livet tyvärr. För vinna nån stor summa pengar lär jag ju aldrig göra =)
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv, ett pogram om ekonomi faktiskt...var riktigt intressant!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0