Snart var dagen slut...

Är helt otroligt trött idag, har ingen energi alls. Barnen sover och jag håller tummarna för att den minsta ska sova några timmar till, jag hoppas att natten blir bättre än vad det var i natt. Längtar tills Isa sover hela nätterna, men det lär ju dröja ett tag till. Sitter i soffan och tittar lite på tv & läser bloggar, borde gå & lägga mig men är så skönt att få sitta själv och se på tv. Hjärtat jobbar sent idag, så honom får jag inte träffa försen i morgon. Han kommer hem så sent & då sover jag garanterat. Sofia och Camilla kom hit vid halv tre idag, vi åt paj & drack kaffe pratade medans Clara & Haylie lekte för fullt. Dom åkte hem vid halv sex och vi gick ut med Tassa. Tiden gick fort och skönt är det, brukar gå så långsamt när Marcus jobbar kvällen.

I morgon ska jag möta Katta vid nio nere vid Grossen, skall handla inför lördagen. Det blir mat, singstar och massa skratt hoppas jag. På eftermiddagen blir det antagligen fika med Jennifer, Carro & säkert dom andra flickorna oxå. Jag får se om jag känner mig piggare i morgon, måste ha med båda barnen och Haylie tycker inte att det är allt för kul att sitta på "nyfiken" i några timmar och lyssna på oss när vi pratar =) hon har nog inte tålamod till det.

Nej nu lockar kudden allt för mycket, dags att säga god natt och drömma fina drömmar om honom....!!!!!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hej. Hade vart kul om du kom in och fikade idag =) Om du orkar förstås =) Kram

Postat av: Sabina

Micaela: blir tyvärr ingen fika för mig idag. Känner att jag har ingen ork te de idag...men hälsa alla flickor ifrån mig. Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0