Söndags mys

Söndagar är rätt sköna dagar, det är en sån dag då man inte behöver göra nåt. Då man bara kan sitta inne i soffan och mysa. Vi började dagen med att gå till lekplatsen med Haylie, där hon fick gunga och leka av sig lite. Gick även en snabb sväng förbi farmor. Barnen somnade som stockar när vi kom hem och sov tre timmar. Det är riktig lyx när barnen sover så länge samtidigt. Marcus åkte till jobbet och jag la mig i soffan och kollade lite på tv, det var riktigt skönt att bara få vila lite. När barnen vaknade tog vi på oss och gick till mamma och pappa, fick lämnat lite farsdag paket och åt lite gott. Nu är klockan halv åtta och vi har precis kommit hem, äter just nu lite kvällsmat och ska strax lägga oss i sängen och kolla på "ensam mamma söker" och vänta på att hjärtat mitt ska komma hem, men jag tvivlar på att jag kommer orka hålla mig vaken så länge. Jag har somnat kl åtta de tre senaste dagarna.

I morgon skall jag och Tess åka hem till Sandra i Lilla Edet, ska bli kul å se hennes fina gravid mage. Haylie ska till dagmamman men Robin och Linus få leka lite. De är skönt att ha lite sällskap på dagen när Marcus jobbar. Ska se om jag inte kan åka in och köpa mig en varm vinter jacka i morgon och kanske ett par jeans, jag får fundera på detta. Jag måste verkligen få köpt de, börjar ju bli sååå kallt ute nu.

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med mina goa ungar!!!!Natti natti...


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0