Sova kanske???

Vaknade vid 5 idag och kunde inte somna om, bestämde mig för att gå upp och titta lite på nätet och här sitter jag nu nerbäddad i soffan tillsammans med Tassa. Har på MVT på tv:en, blir så tyst annars. Familjen ligger & sover så gott. Jag borde nog också göra det, dagen blir så lång men vad gör man när man inte kan???
Ska strax göra mig lite frukost och sen är det väl dags att starta dagen. Inte en lugn stund idag heller antar jag! Vi ska till husfirman idag och fixa lite med bygglovspapper och sen är det vaxning av mina ögonbryn. Jag hoppas det blir bra, har aldrig vaxat dom innan men min mamma gör det så jag får väl testa. Marcus jobbar kvällen ons & tors nu så jag blir själv hemma med barnen på kvällen. Idag kommer det massa bra program på tv så tiden går nog fort. Jag somnade halv nio igår kväll så jag får väl se om jag orkar hålla mig vaken lite längre ikväll =)

 Mysig höstdag


Kommentarer
Postat av: Anne

visst är det roligt när man vaknar "mitt i natten", men som du säger , skönt med lite egen-tid..



Ha en go dag.



Kram Anne



(hälsa mor =D)

Postat av: Katarina

Inte konstigt att du vaknar tidigt när du somnar så tidigt dum dags rytm...

Å vilken härlig bild...

Kramar


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0