Tack för igår!

Hade jätte kul igår hos Marie, blev mycket skratt, prat och dans. Det var verkligen en lyckad kväll, vi var hemma rätt tidigt för vi ska ju på dop för Jack idag. Ska vara i kyrkan kl tolv, förbereda lite eftersom jag ska hålla honom. Är rätt trött idag, känns bra att Marcus ska vara hemma. Han ligger fortfarande och sover, mår nog linte lika bra som jag =) så går det. Nu är kl åtta och jag ska väl strax duscha och fixa mig så vi kommer iväg & får hämtat upp barnen hos mamma & pappa. Jag hoppas dom har varit snälla, man saknar dom såååå när man e borta. Ikväll skall vi bara vara hemma och mysa till en bra film och äta lite godis.



Jag & Daniel



Jag & goa Jenny



Söta flickor




Kommentarer
Postat av: Jenny

Det va jätte kul igår o ser att du fått upp dom finaste korten.. Men e man linslus så e man.. haha

Postat av: Sabina

Jenny: Ja de var det verkligen. Men va trött jag blev fort, trist! Tur va väl de kanske eftersom vi skulle upp tidigt. Ja visst är dom fina =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0