TIDIGT!!!!

Varför ska jag vakna så tidigt, idag lyckades jag sova till 5. Helt otroligt, jag har vänt på dygnet totalt. Jag hoppas att jag kan ändra detta ikväll, då vi ska ut & roa oss =).  Det ser jag fram emot! Träffa massa goa och roliga människor. Barnen ska sova hos mamma & pappa, men får hämta dom tidigt i morgon för vi ska på dop. Tur att hjärtat är ledig hela dagen i morgon, för vi kommer väl vara lite smått slitna. Ska väl försöka städa lite snabbt här hemma och åka till affären å köpa lite gott. Det kommer lite folk hit innan vi ska bort till Marie och Torbjörn.
Idag ska Haylie ta med sin pappa på dansen och ha på sig sina dans kläder för första gången. Jag ska ta kort sen och lägga in. Jag hoppas det kommer gå bra för dom, Katta är ju där som stöttning =)

Nu ska jag äta lite frukost...ha en skön helg!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0