Tillsammans hela dagen

Har som sagt inte haft tid att skriva i bloggen så mycket nu det sista. Har haft mycket att göra, roliga saker.
Var på Ullared igår med mamma och Patricia, var inte alls mycket folk helt lagom faktiskt. Jag fick köpt lite julklappar och saker till mig själv. Hittade en lykta till min krok, klocka och lite annat fint. Jag skulle kunna köpa med mig hur mycket som helst, men får ta det lungt me pengarna.
Idag är hjärtat ledig hela dagen och vi ska bara vara hemma nu på förmiddagen och leka med Haylie, måste även hinna städa lite. Vi ska åka och hälsa på Tess & Krale senare idag, mysigt!!! Måste ju se hur deras gaderob blev. Även Cicci, Johan och River skall dit, kul att ses. De är skönt att komma bort ifrån lägenheten, trivs inte så bra här visst de e fint men börjar bli sååå trångt!

I morgon skall jag åka till stan och köpa dom sista julklapparna så jag blir färdig me det. Slog in massa paket igår kväll, mysigt är det. Jag älskar verkligen julen och allt som har med det att göra.

(om ni vill se hur moss bilderna blev gå tillbaka till inlägget "plocka mossa")

 några av sakerna jag köpte, tyvärr dålig bild


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0