Underbara fredag

Har fått sova hela natten, hjärtat tog Isa i natt för jag hade så fruktansvärt ont i huvudet. Som tur e så är det borta idag. Sitter just nu och kollar lite bloggar och på Haylie när hon hjälper Marcus att göra frukost. Hon är så rolig, hon tror att hon kan ALLT!!! vanligaste meningen hemma just nu är - jag kan!
Jag ska snart ta mig en promenad med Tassa, får se hur länge hon vill vara ute idag. Hon gillar inte riktigt kylan. Marcus är ledig idag, det känns så skönt. Alltid gott att få lite hjälp med barnen, vi ska till bvc med Isa idag och sen till banken. Mamma ringde i morse och frågade om Haylie kunde komma och leka med Mirella medans vi är på banken, det är lugnare att inte ha med henne dit och hon har det mycket roligare hos mormor. Haylie skall även på dansen i eftermiddag, men Marcus ska åka med henne å dansa. Det bli bra, för Haylie tycker det är extra kul när pappa följer med.
Det bli en lugn fredag med massa mys och förhoppningsvis god mat. Har tänkt hälsa på Anna-lill och Arne ikväll, får se om dom blivit friska. Var så längesen vi var där och hälsade på.

Måste skaffa mig en bättre kamera, det blir så suddiga bilder med våran. Det är dåligt för det var inte så längesen vi köpte den. Det är ju så kul att ta massa kort...varit lite dålig på det den sista tiden. Får bättra mig så att jag kan lägga in lite bilder här på bloggen.

Nej nu får jag allt äta lite och sen hoppa in i dushen....Tassa sitter och stirrar på mig och vill komma ut.

 Denna fina dokument duk vill jag så gärna ha, men jag hittar den inte i rätt storlek, är slut överallt. Det finns bara den stora kvar, om någon vet vart jag kan hitta den så skriv gärna!!!=)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0