Wiiiiiii

Blir galen på min dotter som har börjat sova kasst. Hon vaknar & kan inte somna om på natten. Känner mig som en sombie idag. Men det är väl så det är att vara småbarnsförälder!!!?
Fick handlat massa gott inför lördagen iallafall och sen åkte jag en sväng till backaplan, fick köpt mig min jacka en helt vanlig varm jacka. Det är ett måste när man har barn och skall vara ute. Fick även köpt mig lite nytt smink, byxor & några tröjor =)
Nu blir det inget med shoppande på ett tag, måste spara spara å spara till huset. Sitter just nu i köket och ser på när Marcus lagar mat, det blir nudlar & kyckling till mat idag. Isa sover och strax ska jag åka igen för att hämta Haylie, ingen lugn och ro här inte =) ser fram emot nästa vecka då jag bara ska vara hemma och mysa med familjen. Marcus jobbar kvällen idag & det känns riktigt trist, brukar inte ha så ont av det men idag hade jag velat ha honom hemma. Det är väl antagligen för att att jag är såååå trött!!!
Imorgon skall vi till banken och köpa våran tomt, längtar tills allt är klart nu så man bara kan invänta huset. Jag vill så gärna flytta, slippa denna trånga lägenhet. Får väl se om vi hinner gå upp en sväng till "svärföräldrarna" också, måste ju lämna Arnes farsdagpresent & de var längesen vi var & hälsade på nu.

Dags att äta lite mat...ha en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej lilla du.

Nu får du nog ta och hålla dig hemma ett par dagar och hämta andan, du blir ju som en urvriden trasa när du stimmar omkring hela tiden.

Sitt still ett par dagar vid ditt köksbord och drick kaffe i lugn och ro, med dig själv... Du blir ju snart utbränd...EN liten tös är ju ett heltidsjobb, så med andra ord har du DUBBLA heltidsjobb.



Var rädd om dig.



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

Anne: du har så rätt, måste ta de lugnare. Men de e så svårt ibland, man vill vara med alla och göra så mycket. Hoppas du mår bra och att du få en skön helg! Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0