Bryt ut då!!!

Kl är tio och jag sitter & äter frukost medans Isa sover och Haylie leker på sitt rum. Gick upp tidigt i morse för att hinna städa innan hjärtat mitt åker & tränar för att sedan åka vidare till jobbet. Lika bra att få det gjort medans han är hemma. Skall strax ta på mig och gå en sväng med Tassa (hunden), får väl se hur sugen hon e på det i detta vädret. Jag däremot älskar detta vädret, riktigt sitta inne & mysa väder, tända ljus och se en bra film.
Har känt mig halv krasslig sen jag kom hem ifrån BB...det vill aldrig riktigt bryta ut. Ont i halsen, trött, huvudvärk m.m. bättre att bli riktigt dålig & sen ä det över! Känner att jag har inte tid att gå runt utan energi och ork. Jag har två barn som behöver en pigg mamma =)

Sitter & kollar på inrednings sidor & wiii jag blir lite smått galen. Vill ha så mycket, det är helt otroligt. Skall bli så kul att få flytta & bara inreda på nytt.
Klickade hem lite nytt iaf.
Bilder kommer nedan...det blev ett fotoalbum & texten som skall vara på bordet.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ska ni flytta? Vad kul :-) Vart ska ni flytta? Nybygge eller har ni köpt ett? Kram

Postat av: Sabina

Ja vi ska bygga nytt ute i kärna om allt går som planerat, men just nu ser det ljust ut. Skall bli helt underbart. Känns lite trångt i vår trea nu. =) Kram

Postat av: Linnéa

Gud vad kul för er :-) Vart i Kärna, om man får lov att fråga? Köpt tomt eller köpt ett hus som ska rivas? Ja jag förstår att det kan kännas trångt. Vilket datum flyttar ni isåfall? Må så gott. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0