Då var det Måndag igen...

Sitter här på min kökssoffa med lilla Isa, vi har precis varit på City Gross och storhandlat. Alltid så gott när man fått gjort de och när det finns massa mat hemma!Haylie har lagt sig och sover som en stock, hon älskar verkligen att sova middag. De e aldrig några problem med det.
Hjärtat är ledig idag, hur skönt som helst. Det är inte ofta vi har ledig tid ihop, därför njuter man extra när det väl händer. Han står just nu och lagar lite mat till oss. Det luktar gott och jag är så hungrig.
Jag fick inte sova alls mycket inatt, Isa vaknade vid ett och somnade inte om försen 3 tim senare.
Nu är jag riktigt trött, nästan så jag känner mig kass. Det kanske blir bättre när jag fått mat i mig.
Skall åka och hälsa på Tess, Krale & barnen i skepplanda sedaan. Ska bli kul, det var några veckor sen nu.
Skönt att komma bort lite och bara få prata å dricka lite kaffe med underbara vänner. Haylie tycker det skall bli super kul, att få leka Linus och Oliver. Ikväll kommer ju även favvo pogramet Simon & Thomas, dom är så bra!!!Får så mycket inspiration av dem. Fick beställt Haylies julklapp igår oxå som hon skall få av mamma och pappa. Kommer bli hur bra som helst, hon kommer älska den.

I morgon skall vi åka till Camilla, hoppas att dom andra tjejerna oxå kommer vara där.
Jag skall ha båda barnen med mig tänkte jag så Marcus får vara lite ensam, kan han behöva ibland.
Även roligt för Haylie att få följa med mamma & Isa.

Ha en skön Måndag...



Haylies rosa fina griffel tavla som hon skall få i julklapp...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0