Då var det över...

Har haft en riktigt bra natt, Isa somnade vid halv tio och sov ända till halv sex, somnade sedan & sov till halv nio.
Helt underbart med lite sovmorgon. Fick gå hem med barnen idag, lika bra det så fick jag min dagliga sväng. Nu sitter jag här hemma och äter frukost med Haylie & ser på Shrek, Isa ligger & halv sover.
Jag måste verkligen städa idag, men känner inte för det idag. Har ingen ork, vill bara krypa ner i soffan och mysa hela dagen. Men det är ju så skönt att få det gjort, så att man sedan kan ägna tiden åt familjen & vänner.
Tänkte åka till Stenungsund idag och hälsa på Tyrone, Malin & Liam...var ett tag sen man såg dom nu. Haylie verkligen älskar Liam, hon blir alltid lika överlycklig när hon träffar honom =)

Idag började Marcus jobba igen efter 2 månaders ledighet, känns lite konstigt att han inte är hemma. Nu ska man komma in i nån slags rutin med barnen, klara dagana själv. Det skall nog gå bra, man får ta det som det kommer bara. Han är ju snart ledig igen, tre veckor under jul UNDERBART!!!!
Nej dags att ta tag i denna städning & mat lagning.




Kommentarer
Postat av: Anne

Det händer en hel del hemma hos dig. Ruskigt nyfiken på din text du ska ha på ditt bord. Gör du egna schabloner...?



Kram Anne

Postat av: Sabina

Ja det händer massor...har så mycket ideer =) ne jag beställer dem på nätet. De e tur man har en händig man som delar mitt intresse.

Postat av: Anne

Humm...Jag har en händig man men han delar inte alla mina intressen. Jag tycker däremot att det är väldigt roligt att göra mina egna schabloner..;)



Ha de, Anne

Postat av: Sabina

Jasså, är det svårt att göra dom själv? kanske borde testa de.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0