=)

Min söta dotter Isa har börjat vakna väldigt tidigt på morgonen, idag gick vi upp strax innan 5. Konstigt nog är jag rätt pigg men är ju som en sombie när kvällen böjar närma sig. Jag hopps hon slutar med detta snart.
Jag och Haylie sitter och äter frukost, varm smörgås vi har fått dille på det. Riktigt gott är det!
Skall snart bada Isa och sen göra oss redo för att åka ut till camilla och träffa alla mammor och barn =)
Senare idag skall vi åka till Phillys Design & Haga hem...var längsen jag var där nu. Dom har så fina saker, man bli tokig. Har köp förbud nu när vi sparar pengar till huset, men kanske får med mig lite små saker hem iaf. Jag fyller jhu 25 på fredag och kanske hittar nåt jag kan önska mig av mor och far.
Det är ju inte direkt svårt att hitta saker man vil ha.

Hoppas ni får en bra dag!







Kommentarer
Postat av: micaela

Hehe hoppas verkligen hon slutar med att vakna så tidigt, jag hade vart en zombie hela dagarna hahaha =) kramar micaela


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0