Förkylda Familjen!

Ännu en jobbig natt har passerat, blev väl ca 2 timmars sömn. När kl var halv fem kände jag att det var lika bra att gå upp. Vi är vrål förkylda!!!De är så synd om lilla Isa som knappt kan andas på natten och hon hostar hela tiden, även Haylie är jätte förkyld. Det blir att vara hemma nu tills vi blir helt friska.
Nu är kl halv nio och jag har precis duschat och ska strax gå ut med Tassa, får bli en kort promenad.
Längtar tills jag bli helt ok igen så att jag kan börja gå igen, är ju så skönt att vara ute och gå med musik i öronen. Det är så lungt & skönt, man får en stund för sig själv.


Skall ta mig till affären tänkte jag & köpa hem lite glass och annat som behövs när man skall vara inne hela dagen och mysa med barnen. Jag antar att jag kommer få se Shrek några gånger idag med, varför ska barn se samma film om & om igen???

                  


                                


Kommentarer
Postat av: Micaela

Usch då, låter inte alls kul att vara fördkylda. Hoppas det går över snart och att ni blir bättre! Kramar Micaela

Postat av: Sabina

Ne det e verkligen segt...barnen blir så gnälliga när dom är sjuka. Men en förkylning brukar ju gå lver rätt snabbt. Hoppas du får en fin dag. Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0