Fullt upp

Gick upp kl sju i morse för att gå en sväng, blev en lång runda som tog ca en timma.
Kändes så skönt efteråt!!! Nu gäller det bara att fortsätta så med detta, kul när det ger resultat.
Dagen har varit mycket bra, haft fullt upp hela tiden. Åkte hem till Tess & Krale på förmiddagen, alltid lika kul att träffa dom. Linus & Haylie fick lekt av sig oxå, dom är för söta pussas & kramas =)
Vi drack lite kaffe & tjötade, vid 3 tiden åkte vi hem och stannade vid kinan & köpte lite mat. Tiden räckte in till för mat lagning idag, det var bara att äta och åka vidare till Haylies dans...hon e för söt när hon dansar.
Alla barnen är så duktiga måste in och köpa en riktig dans dräkt, har inte fått gjort detta ännu.
Skall ta lite bilder nästa gång.

Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa, skall sova här i natt igen. Marcus är hemma och målar det sista på bordet. Hade nyss sällskap av Syster & hennes vänner, dom satt här & förfestade lite. Skulle in till stan & fira Pernilla som fyller år idag, stort GRATTIS till dig "tant" Pernilla.

Nej nu skall jag mysa ner mig i soffan & titta på tv lite, för att sedan lägga min små flickor.
Ha en skön kväll...

Passar på att lägga upp lite bilder på mina nära å kära =)


Kommentarer
Postat av: Micka

Alltid lika roligt med bilder =) =) Kramar


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0